12 apríla 2008

Čo spôsobí nečinnosť v práci.

Zatiaľ čo som cestoval po Bosne a Hercegovine, na Slovensku začala jar.

Môj kolega Pavel Kanzelsberger sa na mne vyzabával do sýtosti... keď som sa vrátil, komentoval to slovami, že kým som bol preč, moja práca čakala tak dlho až zarástla :-)







A takto pekne si svoj postup zdokumentoval:





Čo poviete? Hotový Mičurín.

3 komentáre:

Unknown povedal(a)...

z toho prveho obrazku to vyzera ako keby tam boli len pozapichovane... ale no potom
skvela forma zabavy... aspon si si to dal na chleba (nakolko predpokladam ze je to zerucha)?

macbeth povedal(a)...

je ta klavesnica funkcna? :) da sa na nej pisat? :) to by inak mohlo byt aj nejake prirodne pc vyrobene... nejaky ploskac ako mys, klavesnica vrastena do zeme, monitor vsadeny do stromu... :) greenpiss by mali radost :)

Unknown povedal(a)...

Vedel som, ze meno toho kolegu odniekal poznam.. Ved kto by nepoznal Pixel.. :) Ale k veci.. Nieco podobne som uz videl davnejsie, no namiesto zeruchy bola pouzita obycajna trava a vyzeralo to uzasne.. :) Asi si vyclenim samostatnu klavesnicu na pestovanie a naslednu dekoraciu.. ;o)